Sol och värme!!

Rastlös som vi var så begav sig jag och Isabell hem till mina föräldrar!! Vi började prata om en eventuell resa till hösten.. Mamma och jag kollade utbudet och fastnade direkt för ett supernajs hotell i Turkiet, Side.. Ett par timmar senare var resan bokad..

Vi, mina föräldrar och systers familj ska tillsammans avnjuta en vecka på Sunwing Side East Beach i höst!!

Galet så fort det kan gå från snack till verkstad ibland!!
Tack mamma och pappa för att ni gör detta möjligt!!!



Zandra
2014-01-25 @ 21:01:17

Jätte fint hotell! Har ni vart i Side förr? Vilket datum ska ni åka?

Svar: Ja vi kommer nog trivas.. =) Nä det blir första gången för mig att ens åka till Turkiet.. Vi åker den 4/10.. =)
Lina Maxedius

Zandra
2014-01-26 @ 20:23:20

Å va synd att vi inte är där samtidigt!
Som du förstår älskar jag Turkiet :) om ni vill ha tips så säg till:)

Svar: Ja om jag undrar något om Turkiet vet jag absolut vem jag ska fråga.. =)
Lina Maxedius

Erika
2014-01-26 @ 22:38:44
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Hahaha ni kom precis hem ju ;)

Svar: Ja men tills okt hinner vi vara hemma ett tag.. =)
Lina Maxedius

Erika
2014-01-30 @ 23:00:35
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Så sant! Då kan ni ha lite födelsedagsfirande där också :-) I förskott, haha

Svar: Ja det blir ju en del firande. Syster fyller år på plats. Daniel på hemresan och Olivia två dagar efter. Så den veckan blir mycket firande.. Sen blir jag ju som sagt 30 månaden efter.. =)
Lina Maxedius

Erika
2014-01-31 @ 22:15:25
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Hoppas ni får trevligt! Jag kan erkänna att jag är lite avis ;) När var det nu bebis var beräknad? Visst var det en lillasyster i magen? :)

Svar: Ja visst var det så att en liten prinsessa väntar på att födas.. =) Hon är beräknad till den 19 juni enligt senaste RUL.. Så vi får la se.. Fösta UL jag gjorde sa de 21 juni.. Jag håller mig runt midsommar så antagligen blir det den 20 bara för att hon ska bli ett riktigt midsommarbarn.. ;)
Lina Maxedius

Erika
2014-02-02 @ 22:26:58
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Okii, som du trodde då alltså ;-) Haha, ja vem vet ;) Fast midsommar är nog helt okej att fylla år på ändå, det är ju på sommaren i alla fall. Hur var det med Isabell, fick du tidigare? Jag minns som inte men har för mig det?

Svar: Ja jag har alltid själv önskat fylla år på midsommar eftersom det är dels sommar och dels exakt ett halvår till julafton.. =) Man delar ju upp året lite mer då.. Isabell kom 9 dagar för tidigt.. Men man vet ju aldrig hur det blir denna gång.. =) Är inställd både på tidigare och senare.. Försöker att inte tänka så mycket på datum utan mer månad.. =)
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0