Blogg.se kan slänga sig i väggen!!

Iaf appen blogg.se.. Totalt JVLA värdelös.. Jag vet inte hur ofta jag skriver långa inlägg och sen när de ska publiceras så hänger/kan inte ansluta till blogg.se... Då försvinner ALLT man skrivit!!!!

Nä har tankar på att byta portal och sånt här spär på min vilja!!!

Skit ner dig blogg.se!!!!!
Anonym
2014-02-09 @ 20:45:46

Kom över till nattstad så mycket bättre. Plus att du kan ta med dig dina gamla inlägg. Om du går med där kan jag skicka dig en kod ;)

Svar: Jag har faktiskt haft tanke på det.. Håller på att kolla upp möjligheten till byte.. Samt vad nattstad har att erbjuda.. Man är ju van vid funktionerna här på blogg.se.. Man vill ju inte gå miste om det som är bra. ;)
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0