Mr Grey och Ana Steeles är nu officiella

Idag släpptes bomben som många, ink mig själv, har väntat på.. Vem ska spela femtio och hans nyanser??? Vem ska spela den blygsamma Ana Steeles.. 
 
Jag vet egentligen inte vad jag tycker om det.. Inte mina första val iaf.. 
Ana Steeles ska spelas av Dakota Johnson
 
Modell och skådespelare..
Mest känd som Kate i serien Ben och Kate..
Men har även spelat i filmer som The Social Network och 21 Jump Street
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den fängslande Christian Grey kommer att spelas av Charlie Hunnam.
 
Mest känd för sin roll som Jax Teller i serien Sons of Anarchy.
 
Som sagt kanske inte de jag föreställt mig men jag säger inget förrän jag sett filmen med egna ögon.. ;)
 
Erika
2013-09-02 @ 22:09:06
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Femtio och hans nyanser, är det en bok som gjorts till film? För visst finns det en bok som heter så?

Svar: HAR DU INTE LÄST DEN??? haha skojar bara.. Men ja det är Femtio nyanser av honom/mörker/frihet.. Sjukt bra!!! Å nu ska det bli film.. =)
Lina Maxedius

Erika
2013-09-04 @ 18:56:55
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Nej jag känner att jag inte har tid att läsa. FÖrstår inte hur mammor hinner läsa böcker, haha ;) Jag får se filmen istället, det går ju snabbt! :)

Svar: haha vissa böcker tar man sig tid till.. ;) När Isabell somnat försvinner jag in i böckernas värld..
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0