Tuff helg..

Livet kan inte alltid vara på topp men som tur är så har jag så många underbara människor i min närhet..

Helgen började med en chock.. Men en avslappnande myskväll med finaste Helena gjorde susen.. :-)

Natten blev dock en sömnlös natt.. Så när jag och Isabell vaknade körde vi direkt hem till mina älskade föräldrar.. De lekte och fixade medans jag tog igen förlorad sömn..

Söndagen inleddes men skön massage.. Välbehövd!! Fix hemma för att sen bege oss till Emporia för att köpa några måsten. ;-) Mockasiner och klänningar till Isabell och lite kläder till mig med. ;-)

Nu har vi landat i soffan och håller söndagsmys..

I morgon börjar lovveckan.. Jobbar mån-ons.. Sen på tors håller vi lov.. :-)
Erika
2013-10-28 @ 19:33:17
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Nämen, vad har då hänt? Varför sömnlös natt också? :/

Svar: haha lite seg på att svara.. Men ja jag hade så ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.. Tur det gick över iaf.. ;)
Lina Maxedius

Erika
2013-11-03 @ 20:00:15
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Ja det var verkligen tur det. Otäckt då man har ont i magen! :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0