Rekord

Ja som jag misstänkte så slog Ullared tydligen rekord i lördags. Varför var jag tvungen att besöka varuhuset just den dagen???

Citat från DagensHandel
"Gekås i Ullared slog nytt omsättningsrekord i lördags.

När dagskassorna räknades efter stängningsdags på Gekås i Ullared i lördags, den 5 oktober, kunde vd Boris Lennerhov och hans gäng konstatera att man sålt för 33 miljoner kronor under dagen. Därmed slogs det gamla rekordet från 13 oktober 2012, då omsättningen var 31,1 miljoner kronor.

I genomsnitt sålde man för 3 miljoner kronor per timme under dagen. Vid stängningsdags kl 20.00 var det fortfarande 4 000 kunder kvar i varuhuset, och de sista kunderna gick inte därifrån förrän strax efter 21.30, skriver Gekås i ett pressmeddelande.

Väntetiden för att komma in i varuhuset var som mest 1 timme och 15 minuter."

Erika
2013-10-07 @ 19:27:45
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Men herregud, gaaaaalet! Just med tanke på att allt är så billigt där också, galet att dom kan komma upp i sånna summor!

Svar: Ja det är SJUKT galet!!! Men på oss tre fick de ju in runt 10 000 så jag menar det är ju inte jättesvårt att komma upp i summor..
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0