Lång önskelista

En fördel med att fylla år är att man får presenter som man önskar sig.. Tyvärr så är sakerna jag önskar mig av modell dyrare.. ;) 
Jo men jag tror tyvärr att det blir så ju äldre man blir.. Hade det varit en billig sak jag önskat mig hade jag ju köpt det till mig själv redan. ;)
 
Vad har jag på min önskelista då???
 
Jo en torktumlare står just nu högst upp!! Den måste inhandlas snarast!! Tack vare mina nära och kära så kom vi en bra bit på vägen.. Nu ska vi bara hitta den rätta.. =)
 
Vad önskar jag mig mer då??
Jo vi har ju ett gigantiskt omöblerat vardagsrum som vi har haft planer att möblera med fåtöljer.. Men jag känner att jag mer skulle vilja göra om vårt tvrum och flytta in de sofforna i vardagsrummet.. (Lite delade meningar här hemma) Jag är inte nöjd med hur vårt tv-rum ser ut och vill gärna göra det mysigare.. Jag tror rätt soffa är en del av lösningen.. 
Denna har vi spanat på länge!! Vem vet.. Nån gång kanske den flytta in hos oss. =)
 
Mer på önskelistan är ett garage.. :) Men det är ju inget man får i födelsedagspresent eller julklapp förvisso.. ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0