Julkort 2013

Julen närmar sig!!! Idag kände både jag och Isabell för att spela julmusik på Spotify.. Vi tog även på Isabell julstrassen och skapade årets julkort.. Måste säga att det gick över förväntat. Jag var beredd att få truga och springa efter med kameran.. Men inte då.. Här var det en tjej som gillade stå i rampljuset och kom gärna med egna ideer på poser.. Så det gick snabbt och lätt att fixa årets julkort.. Hur resultatet blev får ni vänta tills det dimper ner i brevlådan. =)
 
 
 
 
 
 
 
När jag tog en paus i fotadet fortsatte hon med sin docka som obektiv.. =) Hon är ju bara för go...
 
Här kommer de två tidigare årens julkort..  Det känns som att stumpan har vuxit lite på två år.. =)
 
 
 
 
Erika
2013-11-17 @ 22:27:44
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Vilka härliga bilder! Jag är så kass och tar inga julbilder, lär ångra mig om några år :/

Svar: Tack.. Ja det är ganska kul faktiskt.. Blir ett litet projekt runt jul.. Sen blir deras utveckling tydligare.. Men det går ju även med vanliga foton..
Lina Maxedius

Nanna
2013-11-25 @ 19:07:55

Alltså hon är ju bara för söt!!!!! Ska jag förresten smsa dig min nya adress? :) Ifall jag har turen att få ett fint julkort :P hihihihi

Svar: Tack fining.. Adressen är noterad..
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0