Isabells rum

Fick en fråga hur jag inrett Isabells rum.. Här kommer några glimtar.. :-)













Nanna
2013-11-25 @ 19:04:42

Så himla fint ni har fått det! Supersött!!!!!

Svar: Tack!! Det är så roligt att inreda barnrum.. Allt blir ju nytt.. Det som fattas nu är en ny säng och en fin matta.
Lina Maxedius

Erika
2013-11-25 @ 21:36:00
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Jättefint ju! Önskar mina barn hade sådär stora rum också så det gick göra fint :P Är hyllorna infällda i vägen eller ser det bara ut som så?

Svar: Tack.. Ja rum med möjligheter är att föredra.. Det rummet som vi först tänkt ha till Isabell har inte alls den möjligheten.. Men tyvärr blir det ett rum för nästa barn..Ja hyllorna är infällda i väggen. Superfina tycker jag dock inte alltid så praktiskt..
Lina Maxedius

Nanna
2013-11-26 @ 07:14:52

Säg till mig om det är så att ni hittar något så kan jag se om jag kan ta in det till er! :)

Svar: Allt från Kids Concept är av intresse. ;) Spec deras matta men den är lite för dyr tycker jag.. Men en liten hörna med barninredning i din butik hade ju varit trevligt.. ;)
Lina Maxedius

Erika
2013-11-26 @ 10:10:58
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Häftigt! Har ni gjort det själv eller var det så då ni flyttade in? Ni kommer nog på något finurligt även till kommande barn ska du se, man har ju tur medan möblerna inte är så stora iaf :)

Svar: Nä de var sedan huset byggdes.. Vi har lite små detaljer i hela huset.. Innan vi renoverade köket hade vi sopnedkast i köket.. Smidigt på ett sätt men nu har vi dragit in gas där istället =)
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0