Fest i kubik..

Vilken helg.. Ikväll var första lediga kvällen på hela helgen att slötitta på tv i soffan.. Men vad gjorde jag då?? Jo jobb jobb jobb.. Så det blev ingen lugn mysig kväll..

Helgen då.. Fredagen firades med härliga tjejerna.. Daniel passade på att göra stan osäker.. Vid två hade vi dock vett att be ge oss hemåt.. Men trevligt hade vi iaf..

Lördagen var ganska seg vill jag lova.. Vakna och hämta hem lillfisen som haft det mysigt hos mormor å morfar. Jag passade på att vila middag med Isabell.. Välbehövligt vill jag lova. På kvällen firades min moster.. Även denna kväll gled över till sena natten..

En välbehövlig massage inledde söndagen!! Efter fix å trix här hemma var det vara att ta på festkläderna igen och köra på kalas.. Denna gång var det Allies tur att fylla två.

Så aktiv helg vill jag lova.. Hoppas bara Isabells förkylning inte blir värre. Hon har fått hemsk hosta och hes whiskyröst.. Har inte tid med VAB.

Nej nu ska jag sova..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0