Vinst nr 3

Det känns nästan som att jag vinner utan att behöva tävla i år.. Har inte alls tävlat i många tävlingar ändå så vinner jag lite då och då.. =) Idag fick jag ett mail från Styleroom.. De har försökt nå mig i några dagar men inte lyckats.. Men idag fick jag ett vinnarmail!! Tjohoo!!
 
Vad har jag vunnit då??
 
Jo Skruvdragaren Cotech 3,6 i en snygg presentförpackning..
Jag brukar egentligen inte delta i sådana typer av tävlingar då jag vet att man aldrig vinner dem.. Men tji fick jag. =)
 
 
 
Jag tackar så mycket!! 
 
 
Erika
2013-12-13 @ 22:46:20
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Det var ingen dålig vinst! Lite avis är jag allt :-) Grattis! Och idag trillade fjärde vinsten in ;)

Svar: Ja men du vann ju en fin läragåstol.. Lite sent att använda den för dig kanske.. ;) Går Nathalie nu??
Lina Maxedius

Erika - lilla familjen
2013-12-16 @ 20:10:55
URL: http://erikanaslund.blogg.se

Jag brukar vara med och tävla ändå, jag tänker typ att antingen kan man ge saken till någon eller så kan man sälja den och köpa något roligt för pengarna ;)
Nej inte ännu, hon tog 3+4 steg en dag men sen la hon det på hyllan igen :P

Svar: Jo det är sant.. tävla kan man ju alltid göra.. Vinner man så vinner man.. Hon springer nog snart. =)
Lina Maxedius

Erika
2013-12-16 @ 20:11:20
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Skickade visst med mitt tävlingsnamn, haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0