Turen har varit framme..

Julen närmar sig och där med är alla julkalendertävlingar i full gång.. I år har jag inte varit jätteaktiv med att tävla men lite har jag hunnit med. Är så trött på kvällarna att jag inte orkar sitta vid datorn.. Väljer att sova på soffan istället ;)
 
MEN jag har ändå haft turen att vinna två tävlingar.. 
Första tävlingen var MAM napp.. Då vann jag två julnappar till Isabell.. De kom med posten idag så snacka om snabb leverans. =)
 
 
Igår såg jag att jag även vunnit en mössa av märket Geggamoja från Brands for kids.. Så en rosa är på väg hem till Isabellos..=)
 
 
 
Att bevaka tävlingarna är det tråkigaste av allt.. Det är tur att jag har min kära medhjälpare Erika som berättar för mig när jag vunnit.. Annars hade jag nog missat båda gångerna.. ;)
Erika - lilla familjen
2013-12-10 @ 22:35:51
URL: http://erikanaslund.blogg.se

Haha, det var så lite så ;) Får hoppas för din skull att du inte är med i någon som jag inte är med i med andra ord :P

Svar: Jo det verkade tyvärr som att jag var det haha.. Styleroom har försökt nå mig men knappt lyckats.. Men idag så.. Jag har vunnit en tävling hos dem.. =)
Lina Maxedius

Anonym
2013-12-12 @ 22:17:19

Åh vad kul, grattis! Vad vann du? :)

Svar: En skruvdragare.. =)
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0