Torktumlarens "fel"

När jag fyllde år så önskade jag mig städhjälp eller en torktumlare.. Sagt och gjort så bidrog alla med en slant till vår torktumlare.. Men det medförde ju vissa förändringar för att få den på plats.. Så Daniel har satt igång stora fixa och "renovera" tvättstugan.. =)
 
Vi ska placera maskinerna på en annan vägg mot var vi har tvättmaskinen nu.. Därför tvingades Daniel att bila upp golvet för att skapa en brunn för avrinning även el och vatten måste dras nytt.. Golvet fixas och så klart ny inredning.. =) 
 
Så idag var vi på IKEA och inhandlade diverse saker till tvättstugan.. Ska bli spännande när det blir klart.. 
 
Min uppgift är att välja ut en lämplig torktumlare som ska få flytta in. =)
Inte den lättaste uppgiften förvisso men jag vet att jag vill ha en 8kg och kondenstumlare. Så det ska nog lösa sig.. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0