Julafton 2013

Här kommer ett bildregn från årets julafton. 
Vilken dag.. Vilken kväll.. Vilken natt..
Man är verkligen lyckligt lottad som har sådan underbar familj och släkt. 
 
 
 
 
 
 
 
Julpussen
 
Tomten kom på besök.. Spännande!!
 
Ringdans måste man ju också ha på julafton ju!! =)
 
Isabell fick en massa fina saker.. Å inte bara leksaker, vilket jag tycker var jättebra. 
Hon var supernöjd med sina paket.. =) Hon tackar alla!!
 
Själv fick jag en biljett till melodifestivalen 2014, skönhetsprodukter, en fonduegryta och mycket mer..
Ja egentligen fick jag även en dator i julklapp.. Galet men sant..
 
Hela familjen fick även en resa till Lalandia i februari med All inclusive.. ;)
Ska bli trevligt!!
 
 
Tack alla inblandade för en fantastisk julafton!!! 
 
 
 
 
 
Anonym
2013-12-25 @ 22:47:14

Detta inlägget hade jag missat.. GUD så söt hon är i sin nya frisyr!!!

Svar: Tack!! Blev själv mycket nöjd med hennes frilla. =)
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0