Försvinna in i bokvärlden..

Känslan att komma hem från jobbet och veta att man har en hel helg framför sig känns alltid lika skönt!!!

Men jag har ju lite att göra.. Igår kom sista delen i Crossfireserien "För dig nära".. Jag vill egentligen sätta tänderna i den direkt men jag har ju inte hunnit läsa klart Sylvia Days "Synda".. Så det blir till att läsa i helgen.. ;P

 

 
 
Gillar du femtio nyanser så kan jag garantera att du kommer gilla dessa.. =)

Jag och min fina kollega Annika startade en bokcirkel.. Problemet är bara att hon läser galet fort!! Hon har redan hunnit läsa alla böcker tre gånger om.. (Å ja det är sant).. Vi får helt enkelt diskutera när jag läst klart.. ;)

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0