Det lilla som gör det...

Ja du vart ska jag börja.. Jag är så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna när jag kommer hem.. Kan säga att det blir tidiga kvällar här hemma. Vad beror denna trötthet på då?? Jo just nu har jag SÅÅÅ mycket på jobbet att jag knappt vet vart jag ska ta vägen... En ny klass med massa nya rutiner som ska skapas och tålamod som måste testas.. Är helt slut efter bara en vecka.. Vart befinner jag mig lagom till jullovet??? 
 
Det jag dock kan säga är att jag har en helt fantastikt underbar kollega som gör det hela mycket lättare.. Vi två tar fighten tillsammans.. Ja vi får även hjälp av en annan kollega och det är jag så tacksam för.. Men att kunna klona sig hade varit underbart!! 
 
Nej noggnällt om jobbet.. Nu till det positiva.. Daniels jour tog slut idag och därmed lånebilen ska tillbaka..  Vilket gjorde att vi fick samåka hem.. Trötta och slitna båda två var det bara att börja fundera ut kvällens middag.. Jag hade inte tagit ut något från frysen vilket gör det hela mycket svårare. Daniel erbjöd sig dock ganska snabbt att röra ihop något när vi kom hem.. Det tackar jag för..=)
 
När vi kommer innanför dörrarna plockar han upp en påse från Zen-sushi.. Vilken lycka.. Maten fixad i ett naffs.. Kan säga att denna lilla sak gjorde hela min kväll.. Nu har jag mer ork att sätta mig och jobba vidare här hemma.. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0