Babysim med Dyk!!

Idag var det då dags.. Fjärde gången på babysimmet.. Dagen D... Dagen då Dyket blev ett faktum.. Hur skulle våra guldklimpar tycka om det..

De var sååååå duktiga..

Ögonkontakt.. Räkna ETT, TVÅ, DYK..

 




Farmor var med på badet idag och kunde ta massa bilder.. Var även en stor hjälp till mig vid omklädningen.. Det är verkligen inte hit i omklädningsrummen.. Trångt och stressigt.. Ingen mysig avslutning på badet direkt.. Nä de skulle haft större omklädningsrum..

Tack för hjälpen farmor

Nu har min lilla skatt slocknat i sängen trött som en björn i Ide. (Hoppas jag iaf)

Denna mamma känner också sig sliten efter dagens aktivitet..

Marianne
2012-01-31 @ 19:23:43

Bilderna blev jättefina,och duktiga var barnen.Det var kul att vara med,men ack va trött man blev.

Annica
2012-01-31 @ 19:51:32

äntlihen bilder längtat hela dagen

Ser framflöt fredagens bad

Lina
2012-01-31 @ 19:53:22
URL: http://maxedius.blogg.se/

ja trött blev man.. Snuttan sover sött.. Tack för hjälpen..



Mamma: Har du nu varit på flaskan igen?? haha..

Anonym
2012-01-31 @ 21:59:08
URL: http://halajna.blogg.se/

Världens duktigaste tjejor!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0