En fungerande spis

Då var det fredag igen.. Skönt med en kort vecka.. Dock har det varit en fullspäckad vecka med massa aktiviteter.. Igår fixade min älskling vår spis så nu kan vi laga mat!! Äntligen!! Premiärmiddagen blev korv med potatismos.. =)

Ikväll ska Daniel ut och festa lite med sina kolleger så det betyder att jag är gräsänkling ikväll. Blir en middag hos mina päron. Tänkte även övertala mamma att vi ska ta en sväng till Ikea.. Har ev hittat en badrumsinredning som jag gillar där.. Men man vet ju aldrig hur den ser ut i verkligheten.. =)

I morgon blir det valborgsfest hemma hos Anna och Andy.. Blir säkert supertrevligt.. Hoppas bara vädret håller sig i skinnet =)
MARIANNE
2011-04-29 @ 08:48:47

Ha det bra,idag ska jag få träffa Molly,Ska bli roligt att se henne.KRAM.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0