Herr och Fru Yazi

Igår var Sara och Samis stora dag... Då de förenades i ett äktenskap.. Dagen startade med frukost i Äsperöd... Jag och Sara åkte sen in till Lund för att fixa håret hos Marit på hennes salong Freestyle..

Funderar start på att ha håret såhär =)




Slutgilltiga frillan =) Blev SUPERNÖJD!! Tack Marit!!



Sara alias Guldlock!!!


Så mycket hår Marit kan trolla fram.. Det är INTE löshår..


Bruden börjar ta sin form!!!


Vi fixar sminket på Make up store även det i Lund. Tjejerna var superbra!!


En sagolik prinsessbrud!!! Är hon inte helt underbar???


Fotografering


Systrarna!!!


jag och my Love!!!


Bestman Tony.. Måste säga att brudbuketten klär honom!


Nu är det dags att ingå äktenskap


Det lyser lycka hos det nygifta paret... Är så glad för min älskade syster


De fyra kusinerna. Syns nästan att vi är släkt!!


Kärlek!!!


Min bordsherre Daniel och jag


Daniel får vara med och teckna till låten "My bonny is over the ocean" Hans om säger att han inte kan teckenspråk.. Det har han nu bevisat att han kan hehe =)




Glada kusiner!!


Mormor svänger på de lurviga!!


Här på Häckeberga tog vigseln och festen plats!!!

Vill tacka min syster och svåger för en helt fantastisk kväll!!! Jag önskar er allt lycka i framtiden!!!



Marianne.
2010-08-29 @ 19:30:08

OOoooooo va fina ni är ALLA.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0