Ont i örat!!

Isabell har lite då och då påpekat att hon har ont i högra örat.. Jaja det är nog ingen fara med tanke på hur pigg hon ändå varit. Idag började hon "gnälla" ännu mer och klagade på örat. Hon till och med bad mig ringa doktorn och tog sin doktorslåda och bad mig undersöka henne.
Jag ringde till VC och fick en tid till morgondagen..

Men efter att hon skrikit av smärta i två timmar fick jag nog.. Hon behöver vård nu!!
Ringde VC igen och fixade en tid idag..
Mycket riktigt.. Det var öroninflammation!! Stackars liten..

Fem dagars penicillinkur ordinerades..
MEN HUR F SKA VI FÅ HENNE DEN??
Hon spottar och spyr trots mutor av olika slag.. :-( Stackars vårt hjärta!!!
Måtte det läka fort!!
Malin
2014-01-23 @ 21:51:57

Åh vad trist med sjukdomar efter resan. Hoppas ses snart på jobbet. Kram

Svar: Ja det har varit en lång vecka.. Samtidigt skönt att få undan all tvätt efter resan så längtar man tillbaka till vardagen och rutiner.. =) Vi ses på måndag hoppas jag. Jag hoppas även att det är bättre med dig. Kramar
Lina Maxedius

Erika
2014-01-24 @ 01:00:41
URL: http://erikanaslund.blogg.se

Stackars liten :( Testa blanda det med något kanske? Typ kräm eller äppelmos, det brukar man göra till gamlingarna på mitt förra jobb. Hoppas du kommer på någon metod som fungerar

Svar: I morse blev det glass och chokladsås.. Tror chokladen tar över den värsta smaken.. =) Återstår att se hur resten av dagen blir..
Lina Maxedius

Erika
2014-01-24 @ 20:44:45
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Haha ja det var lite smartare kanske, lättare att muta med än lite kräm ;) Hoppas det går bra med resten av kuren också!

Svar: Det har gått jättebra.. Ibland blandar vi med glass ibland med oboy.. Hon får styra lite så går det utan tjat.. =)
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0