Fredag...

Ja då var det fredag!! V.4 eller v.20 om man hellre vill räkna så.. ;-)

Dagen består av truga penicillin morgon middag kväll.. Vi kommer även ta det lugnt och njuta av en dag tillsammans..

Kan säga att denna natt har varit lugnaste på hela veckan.. Inga tårar eller mardrömmar för lilltjejen.. Hon har, och gör det än, sovit gott.. Det kan hon behöva..

Ikväll ska denna mamma ut och svira.. Tjejerna i vår härliga mammagäng ska mysa och äta gott hemma hos Mia.. Alla bidrar med sin del till matbordet.. Mitt bidrag är Parmesansnäckor med skagenröra.. (lägger upp recept senare)
Min nya klänning som jag inhandlade på Lanzarote ska få pryda min kropp.. ;-)

Ha en skön fredag!! Trevlig helg..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0