Finaste vännerna!!!

Shit att vakna och känna sig bakis trots jag inte rört en droppe alkohol.. Vilken kväll.. Helt underbart att bara umgås med mina fina (mamma) tjejer utan att ständigt bli avbrutna av de små.. Att avbryta varandra var vi så duktiga på själva!! :-P






När vi planerade kvällens upplägg kom förslaget om att alla kan bidra med en förrätt som sen blir till tapas.. Strålande idé måste jag säga. Matigt men ändå inte att man stått i köket flera timmar..

Vem vill gå hem när man har roligt? Nä 03.00 satte jag mig sliten på sängkanten.. Jag visste att Daniel skulle iväg idag så morgonpasset var mitt.. Men älskade hjärtat sover än och klockan är 9.30 så det är ingen fara med det inte.. ;-)

Hur ska denna lördag spenderas då?? Jag är så rastlös av att gå hemma så vi får nog ge oss ut på ett äventyr idag.. ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0