Ett klick och Poff!!!

Ja det är så snabbt det går.. Ett klick och POFF är det tomt på kontot.. 
Egentligen skyller jag allt på min syster.. Hon gav oss två bokhyllor.. Dessa förde med sig att vi flyttade in möbler i vardagsrummet. Även soffgruppen har fått flytta in i tvrummet.. Vi tänkte att vi flyttar in dem på prov först för att se om det blir snyggt.. Och ja de passade som handen i handsken.. Så numera har vi även bokhyllor och soffgrupp i vardagsrummet.. Den stora tomma ytan är fylld..
 
Problemet är nu att vi har två "tomma" rum.. Tvrummet ekar tomt utan soffa.. Men orka flytta tillbaka soffgruppen.. Nä vi får allt beställa en ny soffa.. Sagt och gjort så klickade jag några gånger och soffan är nu på väg hem till oss. =) Äntligen ska jag få min efterlängtade soffa.. =)
 
 
Erika
2014-02-02 @ 22:27:49
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Sån soffa har min mamma, gott om utrymme kan jag lova. Tror nog ni kommer bli nöjda :-)

Svar: Låter ju lovande.. Ja jag har spanat på den soffan LÄNGE. Så nu slog vi till =)
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0