Valborg

Igår var sista gången på buggkursen. Nu får vi vänta tills hösten för att gå nästa steg. Men hoppas vi kan få till nån dans innan dess. Vi ska gå på avslutningen den 26/5 då lär det bli några turer.. =)

Även den 22/5 när det är Törringe blir det några sväng om i fyrtakt!! =) Hänger du på?? Klart du ska!! =)

Idag har jag varit ledig från jobbet. Såå skönt.. Igår hade jag utvecklingssamtal. Det gick jättebra! Kändes skönt efteråt. Nu ska jag bara skriva färdigt IUP:n sen är allt det över. Men kändes riktigt skönt igår att att ha det färdigt så jag kunde njuta av min lediga tid idag!...

Idag har jag bara njutit av att vara ensam hemma och LEDIG! Det har enbart handlat om Scrapbookig.. Har gjort massa layouter.. Här kommer några på bild. =)







Nu är det dags för mig att gå och duscha.. Ska snart åka och hämta svärmor och Zootsi för att sen köra till mina föräldrar och lämna Zootsi. Svärmor är allas kattvakt.. En superbra sådan!! =) Tack för att du alltid ställer upp för oss!!!

Jag hoppas även att jag hinner träffa mina föräldar idag.. De ska komma hem från Irland idag.. Vet bara inte när!! Men som sagt kanske är de hemme när vi kommer.. Eller så var det senare de skulle komma. Det visar sig senare.. =)

När vi lämnat Zootsi åker vi vidare till Slätteröd och till Svägerskan Camilla med man Göran samt våra underbara Gudbarn för att fira valborg tillsammans.. Det bjuds på majbål och grillad korv i hagen!! Ska bli supermysig.. Hoppas bara Daniel kan komma och fira en stund med oss och inte behöva jobba hela kvällen.




Anonym
2010-04-30 @ 17:16:10

Hej!

Ett tips! Om du vill se en nystartad blogg om tv så ska du besöka http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad som ska stå i bloggen.

Marinne
2010-05-01 @ 17:10:21

Vill bara säga,såå roligt att läsa din blogg.

Johanna (:
2010-05-01 @ 20:08:45
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Hejsan, rösta gärna på mig i veckans blogg! :) Jag är nummer 3.

Tack på förhand! :D



http://meelajna.blogg.se/2010/may/veckans-blogg-finalisterna.html?_tmp=ec0ec1706e76b66992b57914f6e50bb8448bfef8

Annika
2010-05-01 @ 22:08:34
URL: http://hejkarlsson.blogspot.com

Hej fina du!

Kul att få lära känna dig på detta sätt :)

Välkommen in i min OERHÖRT intressanta vardag som trött småbarnsmamma.. ;)

Jättglad att just DU finns med i mitt arbetslag, DU GER EN GULDKANT, FIA-LINA!!

Kram A

Anonym
2010-05-01 @ 22:09:49

menada FINA-LINA...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0