Semester igen!!

Ja då har jag gått på ännu en semesterperiod. Två veckor denna gången med! På onsdag bär det av till Portugal! Ska bli skönt att komma bort lite!

Vad har hänt sedan sist då??

Jo jag har införskaffat mig en symaskin!!! VUXENPOÄNG till mig. Jag har redan använt den då jag sydde upp gardinerna i köket!! BLev riktigt nöjd!!

Frida har varit nere och hälsat på. Blev en mysig helg/vecka! Helgen spenderade Sara och Frida hos mig sen vecka hos Sara. för då jobbade jag.. Fast jag slöt allt upp med dem på stranden!! =)
Blev en hel del shopping också! Handlade Massa snygga kläder! Lusenlapparna bara flyger iväg när man är ledig!!!

I helgen var det Folkrace i Tomelilla! Daniel körde! Första dagen gick inte så bra, Men andra dagen när jag var där och hejade på honom
 och gav honom en turpuss som han inte trodde på DÅ VANN HAN HITET! Min pojke det! Sen gick det lite sämre när jag inte var med.. Men som sagt när jag kom dit på Söndagen så kom han tvåa.. JA MÅSTE VARA VID HANS SIDA! Det är helt klart bevisat nu..... :) Han var två poäng från att komma med i finalen!! Men duktig var han!!!

På lördagen var jag på kräftskiva hos Josefine.. Mums med kräftor.. Tyvärr blev det ingen snaps till kräftorna då jag själv körde! Men roligt hade vi!!!

Idag har jag städat här hemma så det är rent och fint när vi kommer hem!! Alltid skönt!

Puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0