2år

För exakt två år sedan visste jag inte vad som väntade kommande dag.. Att jag skulle bli mamma till världens finaste! Det går inte beskriva kärleken jag känner för denna tjej.. Hon förgyller mitt liv.. Tänk att hon blir två år... Två år!!! När blev hon så stor???



Jag älskar dig min lilla tjej!!!!!
Erika
2013-09-19 @ 21:15:58
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Jag har ett vykort här hemma som ligger och väntar till tösen som jag glömt att posta två dagar i rad, får se om det är tredje gången gillt och jag kommer ihåg det imorgon ;)

Svar: Hihi tack ändå.. Det är ju tanken som räknas sägs det.. ;)
Lina Maxedius

D-max
2013-09-19 @ 22:12:15

Världens finaste är ni båda två!

Svar: <3
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0