Tog ett beslut!!!

Nu är det bara till att hoppas att det var ett bra beslut!!! =)
Ikväll har vi nämligen bestämt oss för att bli med ny vagn.. Vi vill ha en smidig terrängvagn som uppfyller våra krav.. Vilket jag tidigare påpekat inte är det lättaste.. Nitron är verkligen i särklass. Den är lätt och smidig.. Men tyvärr ingen vagn att ha ute på skogsäventyr!! 
 
Den vagn som vi nu har hittat är en helt ny barnvagnsmodell från 2012 och heter
2ME Jogger San Fransisco.
Den har:
* Ordentlig sufflett i tre lägen
* Fullt liggläge
* Extra fjädring på bakhjulen.
* Framhjulet är svängbart och låsbart.
* Ställbart fotstöd.
* Ställbart handtag 
 
Det som jag saknar information om är:
* Hur man fäller ihop den
* Hur man höjer och sänker ryggstödet
 
Jag hittade vagnen på lekmer.se och för nån dag sedan hade Groupon kampanj med presentkort hos lekmer. Självklart köpte jag ett presentkort då. Dvs att jag hade ett presentkort på 500kr som jag använde nu.. 
Vagnen var även på rea så vi behövde "endast" betala 1795kr idag, ord pris 2995kr.
Den var även fraktfri vilket gillas. 
Plus att jag fick 100kr tillgodo att använda vid nästa köp. 
 
Nu väntar jag med spänning på leveransen. 
Återkommer med ett omdöme då vi provat vagnen!!
 
 
 
 Bilderna är tagna från Lekmer.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0