D-Max 4x4 Tält

I sommar väntar en tältsemester med SLRK och då man kan ju inte sova i vad som helst..
Därför har Daniel undersökt saken noga och beställt detta lilla palats till oss.. ;)
Men misströsta inte.. Han kan hjälpa även dig få ett nytt sommarhem.
 
Allt börjar med ett litet släp med en tältpåse på!
 
 
Genom att dra i ena sidan har du plötsligt en sovalkov och ett "allrum"
 
 
Bild innifrån!! Sovalkov ca 170*200 (dvs gott om plats)
 
När ni bara ska stanna en natt kanske ni nöjer er med ett tak över "köket"..
 
 
 
Men givetvis finns det vägger och golv även till "köket"
 
Även här kanske man vill ha ett litet tak till uteplatsen.. 
 
Eller väggar!!
 
Möjligheterna är oändliga!! (Nästan iaf)
 
Några bilder innifrån!
Fotat från yttersta ingången in mot kök och sovrum..
 
fotat från sovrumsdörren ut mot kök och yttersta tältet!
 
Allt på ett litet släp!! =) 
Ser verkligen fram emot att ge oss ut på äventyr och Campa!!
Har du några frågor eller funderingar så kontakta oss.
 
Mamma maria
2013-06-24 @ 22:56:13

Jag e kär i ert tältsläp! :) hoppas allt e bra med er!

Svar: Ja det är verkligen enormt!! Ska bli spännande att ta ut det på en runda i sommar.. =) Allt är bra med oss.. Har semester nu så det är härligt.. Vi får ses nån dag under sommaren!.Kram
Lina Maxedius

Mamma Maria
2013-06-25 @ 22:33:51

Till o med Ola drog på smilbanden när jag visade det för honom :) men hans kommentar var ju inte helt oväntat "det är säkert svindyrt!" :P ja det kan vi väl göra! Jag jobbar 2v till sen ledig 5 o sen ska jag skola in Savanna på förskolan 2v efter det. kram

Mamma Maria
2013-06-29 @ 20:18:02

Ola var lite nyfiken på vad ett sådant ekipage går loss på? Jag e ingen tältmänniska, men i ett sådant skulle jag nog tänka mig att campa :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0