Kalas för Julia

Efter flera sjukdomar i omgångar fick vi äntligen firat lilla Julia.. Det är inte alltid lätt att få ihop det när Herr Baskilusk dyker upp.
Det var ett mysigt kalas med massa gosaker och lek!!
 
Födelsedagsgrisen!!
 
 
Mums va gott tyckte Isabell..
Fast leken kallade och vips så satt hon vid andra bordet och fikade.. ;)
 
 
Julias docka var ju också spännande!!!
 
Söta Alicia var ju också med på kalaset..
 
Även kusinen Olli...'
 
Julia fick ett tält av oss alla. Det var mycket uppskattat av de små..
 
 
Supertack Cecila för ett toppenkalas!!!
 
 
Erika
2012-10-31 @ 20:27:01
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Vilken blick Isabell ger kusinen på näst sista bilden :P

Svar: Haha jag la inte märke till den förrän du kommenterade det.. =)
Lina Maxedius

Erika
2012-11-02 @ 20:18:08
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Haha :-) Ser lite ut som "hörru ge mig min leksak!" och Olivia "nu hade jag faktiskt den här", härligt bild :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0