Saknad

Nu är min underbara dotter hemma igen.. Tänk så konstigt det är.. Innan idag såg jag fram emot en hel dag ensam hemma.. Å misstolka inte.. Det var mysigt men jag kunde ändå inte sluta tänka och sakna min lilla skrutt.. Det är galet hur fast man är vid det lilla livet.. Utan henne är man verkligen halv.. Var så mysigt att se henne när hon kom hem. Hon bara log upp!!! Kändes nästan som att hon växt lite också.. Nä jag vet att hon bara var borta några timmar men ändå!! =)

Hon hade iaf en underbar dag tillsammans med sin pappa.. Hon hade skött sig perfekt.. Hon höll även vår pakt.. Bajsa minst en gång.. *fniss* Så pappsen fick allt byta bajsblöja i sin bil.. Slutade med en liten blöt olycka.. Underbart med barn!!! De bryr sig inte var de uträttar sina behov..

Nu ska vi packa ihop oss och bege oss till Hököpinge!!
Trevlig kväll alla!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0