Annas möhippa

Igår var det dags för mina kära vän Anna att "genomlida" sin möhippa. Vilken morgon.. Vilken dag.. Vilken kväll..
Dagen började klockan 07.00  med samling lite längre upp på gatan.. Andys svensexa ägde rum samtidigt..
Här är alla redo för en fantastisk dag!!!
 
Morgonstund har guld i mun.. Dags för väckning..
 
Ett chockat par tittar ut!!!
 
Annars reaktion: Vet ni att klockan är 07:00?????
 
Fina Bride2Be i sin tiara!!!
 
Sen dukas det upp för champagnefrukost!!!!
 
Skål för bruden!!!
 
En trött tjej!!!
Då var det dags att ge oss ut på ett litet äventyr!!!
 
Första stoppet var Doktor fisk & Nail spa salong
Där fick hon testa fiskpedikyr och även manikyr.. Jag och Josefine blev så sugna på att testa det så vi har bokat in oss på en tid lite längre fram..
 
Kittlade gott...
Champagnen flödar även i Kungsparken där det intogs en supergod kycklingsallad..
 
The hole gang...
 
Sen var det dags att få igång möhippan med lite action.. POLEDANCE!!! Varning INGET FÖR ELEFANTER SOM JAG!!! haha Jag var glad att jag kunde gömma mig bakom kameran..
Svettigt värre!!!
 
Lätt som en plätt!!!!!
 
Kim var dock en naturbegåvning.. Satte alla övningar på första försöket..
 
Roligt hade vi iaf!! =)
 
Sen blev det ost och vinprovning hemma hos Florina..
Jag och Nanna!!
 
Lilla prinsessan
 
Minnessakspresentöppning.. Inte ett öga var torrt kan jag säga..
 
Sen blev det Skeppsbron för att äta middag.. Jag vet inte vad som hände med kameramannen för hon slutade ta bilder. Dåligt!!
 
00.05 kastade jag in handduken och begav mig hem till min kära man och älskade dotter!!!
 
Tack till Florina och Ida för en otroligt välplanerad och härlig möhippa..
Tack till alla goa tjejer för att ni gjorde kvällen så lyckad..
Och sist men inte minst
Tack Anna för att du är den du är!!!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0