Förskolestart!!!

Tänk att det snart är dags för min lilla skrutt att börja på förskolan.. (Tår i ögat) Hur ska detta gå?? Kan säga att jag bävrar för lämningarna!!! Ni som känner Isabell förstår mig nog.. Men det problemet tar vi om och när det kommer.. 
 
Men iaf inför starten behövs det ju fixas en del.. Hjälp mig gärna med tips om jag glömt något.. 
 
* Regnkläder som kan hänga på Förskolan 
* Blöjor är inhandlade
* Jag har beställt fler Namnnappar från Namnnappen.se
* Personliga namnlappar i kläderna från Märkmaster (Så nu ska jag bara märka alla kläder)
* Förskoleryggsäck är fixad.
 
Vad mer kan tänkas behövas förberedas??
 
 
 
 
 
Anonym
2012-12-30 @ 20:01:44

Behövs ngt mer än napp när hon vilar? Extrakläder...hmm vad mer?! Kram på er å hoppas ni får ett härligt nyårsfirande!

Svar: Tack vännen.. Det enda hon behöver för att sova är ett gäng med nappar.. På gott och ont haha.. Ha ett härligt slut och ett ännu bättre nytt år.. Vi ses den 7:de..
Lina Maxedius

Lina
2012-12-30 @ 20:02:31

Kram Lina, Nea å Ludvig...blev visst anonym ovan :-)

Helen
2013-01-01 @ 19:34:40

Nu är hon ju så stor och går stadigt men jag har alltid ett par mokasiner (ingen aning om hur det stavas egentligen) på hyllan för de extremt glatta golven som är på min dotters förskola iaf. Kram

Svar: Det var faktiskt ett mycket bra tips.. Det ska jag ta fasta på.. Golven kan ju även vara lite kalla i stora lokaler så det kanske kan vara bra nu i vinter också.. =)
Lina Maxedius

Johanna
2013-01-01 @ 19:42:44

Ett ombyte kläder!

Svar: Tack för tipset! jag har tänkt att ha lite extrakläder liggandes i hennes låda på förskolan.
Lina Maxedius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0