Tävling om Cliniderm

Som jag skrev i ett tidigare inlägg för ca en vecka sedan så skulle jag anordna en tävling för er läsare. Produkten ni tävlar om är produkter från Cliniderm.

Cliniderm är avancerad hudvård från ACO och säljs enbart på apoteket. Cliniderm är framtaget särskillt för vår nordiska hy och  motså påfrestningarna vårt nordiska klimat utsätter vår hy för.

Jag har själv provat

Ultra soft cleansing milk


Det är en lätt rengörningsmjölk som effektivt rengör och avlägsnar smuts och make up.
Jag kände att hyn blev len och mjuk efter rengörningen. Jag tycker att den doftar gott. Jag har dock inte provat hur bra den är på att ta bort smink men tror säkert att den gör ett bra jobb även där.


Age Delay Serum


Ett dubbelverkande serum som ger omdelbart jämnare och slätare hy, samt ökad spänst och elasticitet över tiden.
Denna produkt ska användas under din dagliga dagkräm/nattkräm.
Jag kände inget spec av denna produkt men är säkert bra för att motverka på lång sikt.

Active Protection Day cream

En dagkräm med antioxidanter som skyddar hyden mot dagliga påfrestningar. Förbättrar hudens fuktbarriär.
Jag upplevde mig fräsch i huden. Jag kände att huden var ordentligt återfuktad.


Nu har du chansen att tävla och vinna produkter från Cliniderm, (Värde ca 200kr.)
Det du behöver göra är att svara på följande frågor. Alla svar finns på
cliniderms hemsida. (klicka på texten)  Maila svaren till mig på mail: [email protected]

När du gjort det måste du lägga en kommentar här i inlägget och motivera varför just du ska vinna. Alltså det är två moment du måste göra för att ha en chans att vinna.. Maila svaren och motivera varför du ska vinna.

Tävligen avslutas på söndag den 16/1-11 Jag kommer sedan att presentera de fyra lyckliga vinnarna på bloggen.

Har du några frågor så kontakta mig så hoppas jag att kunna ge dig svar..=)

Frågor du ska svara på är som följer:

1) Finns det produkter även för män?

2) Alla Cliniderms ansiktskrämer innehåller en sammansättning av fuktbindande ämnen som ger extra skydd åt huden i det tuffa nordiska klimatet. Vad kallas den blandningen?

3) Hur många produkter finns det för läpparna?

4) Vilka två är hudens viktigaste skyddsbarriärer?


Lycka till!

Annica Maxedius
2011-01-11 @ 16:43:06

pågrund av min ålder behöver jag bra nya produkter till min hy så att den åldras långamt.

Malin
2011-01-12 @ 18:39:29

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Elin J
2011-01-13 @ 14:48:36
URL: http://fairy.blogg.se/

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

Lina
2011-01-18 @ 20:35:14

Lina
2011-01-18 @ 20:37:45

Välj mig, en havande tjej.

Med finnig hy, den e glansig som sky.

Vill ju vara fräsch och fin, med en leende glad min!

Tack på förhand, kära du. Håller tummarna nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0