Wrapp

Här hålls det på med nattning av våra älsklingar. Då tänkte jag passa på att berätta om det senaste kapet som man kan göra på webben just nu.. Om du har en smartphone eller Iphone kan du ladda ner en app som heter Wrapp. Appen går ut på att du ska ge bort presentkort till dina vänner.. Några kostar vissa är gratis.. Självklart satsar man då på att ge de som är gratis till sina vänner.. Jag har tillexempel fått 50 kr på Indiska som jag kan handla för.. Det enda jag behöver göra är att ladda ner appen, gå till affären och hitta vad jag vill ha och sen öppna koden och vips är varan i min hand..

Du kan ge bort 15 presentkort per dag.. Tyvärr kan man inte själv välja helt och hållet vad och till vem man kan ge bort till men det skiftar ju också var dag så håll utkik så till slut kommer presentkortet du vill ha..

Jag tar gärna emot presentkort på Polarn och pyret.. ;) Även Cervera är ju en bra affär hehe.. =)

Nej nu ska jag återgå till att njuta av de sista timmarna av detta år...

GOTT NYTT ÅR!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0