Höst??

Är det redan höst eller?? Vart tog sommaren vägen?? Augusti har verkligen försvunnit. Gått superfort så att man inte hinner mer tycker jag.. Har en känsla att september inte kommer gå lika fort.. ;/ Tänk att det bara är 30 dagar kvar. Ja sen ska jag säkert gå två veckor på övertid också men ändå.. Pirr i magen..
Kan säga att det är tusen miljoner tankar i mitt huvud just nu..

Ikväll ska jag ut och äta med mina töser.. Ska bli mysigt.. Ska bli spännande att prova denna omtalade restaurang som jag för tillfället har glömt namnet på.. Jag hittar inte ens dit haha hur ska detta gå.. hm.. =)
Det sega är min bil fortfarande är hos doktorn så jag tvingas ta bussen hem (dock en stor fördel att jag faktiskt kan ta buss hem.. that I like) Men gillar inte att man är beroende av tider.. Men det löser sig säkert!!

Måste bara kommentera en sak.. Det är superroligt när ni kommenterar mina inlägg. Men ni som bara skriver reklam och kommentarer enbart för att fiska besökare till er egna sida, Ni kan lägga ner.. Av ren princip skriver jag aldrig tillbaka till er eller ens går in på eran blogg.. Så kommentarer från er, Tack men nej tack!! Ni andra är mer än varmt välkomna att kommentera.. =) Tycker det är så roligt att se er som läser.. =)
Marianne
2011-08-30 @ 08:28:49

Bra Lina jag har undrat varför det varit reklam här.Ha det så trevligt i dag.KRAM.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0