Körning vid Ring Knutstorp

Det känns i kroppen att helgen har varit aktiv.. Träningsvärk i armar och bröst sedan fredagens träning.. Men samtidigt är det ju skönt att man känner effekt. =)

Igår var vi uppe på Ring Knutstop för LandRover träff.. Det var Lanibil i Helsingborg som bjöd in alla LandRover ägare till en dags aktiviteter.. Helt gratis.. Sånt nöje gillar jag hehe 

Vi fick prova lerduveskytte.. Shit va svårt det var att pricka de små duvorna men oj va roligt det var..


Jag skjuter och missar.. jag fick iaf en träff =) 1/10 hihi



Daniel var lite bättre på att träffa dock..

Vi körde även en offroadrunda... Första rundan var en lite se och lär runda för mig för andra varvet skulle jag köra.. PIRR I MAGEN!!




Jag kör helt själv igenom vattenhålet!!!


Och jag klarade det!!! =)



Denna kurvan var sjukt läskig!! Där nere ser ni Ring Knutstorpsbanan...

Jag klarade köra hela rundan utan problem.. Jag måste säga att jag var riktigt stolt över mig själv när jag kom i mål!!! Som tur var hade jag en underbar Codriver.. =)

Efter körningen körde vi till Camilla för att fira hennes födelsedag.. Det blev SJUKT många skratt och ett riktigt äventyr....

Camilla
2010-10-31 @ 18:11:17
URL: http://camillafyrabarnsmorsa.blogg.se/

Coolt med off road :) och tack för en helg med många skratt och minnen......hahahahahahahaaaa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0