Kära lilla Deffe

Idag är jag verkligen glad att jag har en man som är tokig i LandRoverbilar.. Utan vår lilla Deffe hade jag inte suttit här på jobbet och skrivit på min blogg.. Vägarna var fulla av drivor och snön fortsatte att falla från himmelen.. Om jag skulle kört själv så hade jag vänt i Vanstad och stannat hemma.. Men inget stoppar Daniel och hans lilla Deffe =)

 (Lite bilder från helgen på vår lilla Defender..)


Daniel laddar för att köra igenom gyttjehålet..
Bara en bil innan honom har klaradet det utan att Vinscha!!!


Själklart klarar Daniel och Deffe sig igenom utan problem!!! =)

Ja då är det bara tre veckor kvar till jullovet.. Snacka om att man har julkänslor nu när huset är julat och snön ligger tjock och vit utanför fönstret.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0