Fy bubblan vad äckligt det var!!!

Jag kom in och satte mig i väntrummet.. Började känna mig orolig i magen och nästan illamående.. Men tänkte hela tiden.. "Ett litet snitt och de är ute".. Jag kom in till en rar liten sköterska som tog väl hand om mig..

När hon såg att jag hade två rackare som satt på två olika ställen blev hon lite mer konfundersam. Men vi startade.. Det var en riktigt obehaglig känsla när hon skrapade på staven.. Kändes som om hon drig i ett gummiband som vägrade släppa.. Jag började kallsvettas mer och mer.. Kände att jag började bli mer och mer svimmfärdig.. Hon sänkte mitt huvud och försökte igen.. Hon märkte på mig att jag inte mådde bra och frågade om hon skulle sluta.. Jag svarade "nej kör bara på"... Men när jag började hyperventilera så sa hon att hon kunde ringa Ystad och fråga om de hade någon ledig tid för mig under dagen. Det hade de. Så klockan 15.00 idag ska jag ner dit istället för att blir ordentligt bedövad med spruta och ett snabbare ingrepp än hennes "petande".



Jag kan inte förstå hur min svägerska Camilla kunde ta ut dem utan bedövning.. Jag måste vara en riktig mes eller hon en riktig kämpe?? Eller både och kanske.. =)

Så nu sitter jag på jobbet och försöker jobba undan en hel del eftersom jag kom senare än plan och måste gå tidigare än plan.. Så är det ibland och jag SKA ha ut dem IDAG!!!..

Just nu håller jag på att scanna in bilder till engelskan.. Det tar så lång tid att vänta på scannern. Japp back to work!!!

Camilla
2010-03-30 @ 21:44:30
URL: http://camillafyrabarnsmorsa.blogg.se/

Du är ingen mes !!!!! Jag är en kämpe och ville ha en liten goding:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0