Näsdukar är packade

Jaha då var det dags att lämna Stenlyckan för att bege sig till Lindvallen.. Mitt nya hem de nästkommande 5 dagarna.. Sen har jag permission under helgen.. För att sen åka tillbaka och vara där ytterligare 5 dagar.. Tror ni inte Daniel passar på att boka in en Offroadutflykt just den helgen som jag är hemma??? Det betyder att vi knappt kommer att se varandra på två veckor.. Blir en snabb titt på varandra på söndag kväll innan John Blund kommer på besök..

Men nu ska jag inte gnälla.. Får se det från den ljusa sidan.. Nu har jag en chans att sakna honom =)

Ja för att uppdatera er lite så är min förkylning densamma.. Varken sämre eller bättre.. PISS!!

Som du nu vet då drar jag på läger i en vecka nu så mina inlägg kommer att bli färre men kanske slänger in ett mms då och då!!

Ha det gött för planerar jag att ha!!
Camilla
2010-06-28 @ 09:05:04
URL: http://camillafyrabarnsmorsa.blogg.se/

Krya på dig och ha en super kul lägervecka. Kram

Marianne
2010-06-28 @ 17:32:47

Kram ha det riktigt kul nu,hoppas snuvan gett med sig.

Britta
2010-06-28 @ 20:51:44

Hej vännen

Stackars dig som blivit så förkyld nu när solen och badvattnet är på topp. Önskar dig goa dagar på lägret och hoppas din egen semester kommer snaart:) Många kramisar från mig till dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0