Gott nytt år

Måste bara beklaga mig lite.. Igår var jag hos tandläkaren.. Min tandläkare är verkligen super men som hon misshandlade mig igår.. Hon sa att jag hade de perfekta tänderna och allt såg superbra ut ändå gjorde hon värsta behandlingen på mig.. Rensade och flyttade på varenda tand jag har i käften.. Igår kväll hade jag så ont att det riktigt sökte mig.. Fick bli en ipren och sängen.. Även idag har jag ont.. Men shit va ren man känner sig i munnen!!

Nej nu ska jag göra mig i ordning för att åka till päronen för att fira nyår!!

Gott nytt år till alla mina vänner och läsare!! Vi hörs nästa år!!!

MARIANNE
2011-01-01 @ 01:16:00

GOTT NYTT ÅR till er alla,ser fram emot det nya året och din Blogg.S och jag har det bra.KRAMAR.

Carina
2011-01-01 @ 17:47:17
URL: http://carinasvardagsbestyr.blogspot.com

Gott Nytt på Er också!



Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0