Ont i kroppen..

Jaha man börjar bli gammal.. Det känns i hela kroppen att man festade ordentligt i lördags... Har fortfarande ont i fötterna efter att gått hela kvällen i mina högklackade skor hehe.. Jag har träningsvärk i benen som om jag hade sprungit en mil.. (Har dock aldrig provat springa en mil) Ja man börjar helt enkelt bli gammal och sliten!!

Idag ska det komma en ny Viasatinstallatör.. Hoppas han är lite bättre på sitt jobb..

Mina föräldrar lämnar idag landet för att bege sig ut och båtluffa i Grekland.. På ons sticker Sara och Sami på smekmånad.. Ja vissa har det bra!! =)

Nej en säng nu vore inte fel.. Är såå sjukt trött och sliten...
Men inte då.. Nu ska vi jobba fram till kl. 13.00




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0