Välkommen till min nya blogg!

Jaha då var det dags att börja blogga igen!  Har inte gjort det på länge nu!! Men tyckte att det kunde vara roligt att delge alla mitt händelserika liv! :)

Har haft fyra LÅNGA lediga dagar.. Har varit superskönt! Slutade 12.45 i ons. Jag begav mig med buss in till Lunds central. Tog en snabb tur in på TOMMA Systembolaget! Sen mötte jag upp Anna utanför seven/eleven. Vi gick sen som alla andra galningar till Stadsparken och försökte slå oss fram i folkmassan! Tillsist hittade vi en liten gräsplätt att sitta på. Men det var mer eller mindre livsfarligt! Jag slog till en tjej som trampade på mig med sina 100KG utan att flytta sig trots mitt skrik så jag fick ta till knytnäven! (hoppas hon fick ett blåmärke på låret *fniss*) När sedan en snubbe ramlade rakt över oss och slog ut Annas mat tyckte vi att det var dags för oss att fly fältet!!!
Sen firade jag och Daniel resten av valborgskvällen hemma hos Camilla och Göran! Daniel blev verkligen rund under fötterna. Fick stanna två gånger på vägen hem.. Skyllde på att han blev åksjuk.. HMMM NOT!

Sen i torsdags så blev det bara lite städning och mys hemma.. Daniel FIxade i badrummet!!!!
Fredagen blev det lite oplanerad grillning och fylla! Sara Sami Johanna och Brandis kom hit!!! MYCKET TREVLIGT! När vi väl fått grillen att brinna så blev det en lyckad kväll! Konstigt nog var allt mitt fel.. hmm SNUBBAR!
Vi fick ju testa våra alkoholhalter kl 00.00 Följande resultat visades. Lina 0.4 Daniel 0.2 Sara 0.0 Sami ?? Johanna 1.6 Brandis toppar med 2.8 När brandis vaknade dagen efter hade han 1.7 Starkt jobbat! kl 16.00 körde han hem!!!!

Idag har jag jobbat nere i kiosken åt ESK (fotboll) Esk förlorade med 1-8 mot snogeröd...
Sen möblerade vi om här hemma! Nu mera står datorn uppe i gästrummet! Och DET FINNS EL I GÄSTRUMMET!!! vilket betyder att våra gäster slipper gå i mörkret när de ska upp och kiss mitt i natten! =) Super!

Nu ska jag vara social mot Daniel igen!!
Puss och kram
Linda
2008-05-04 @ 20:49:47
URL: http://www.nogg.se/lindaloppan

Jasså du har också börjat blogga :P Måste ses snart!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0