Semester!!!

Ja då har två dagar gått av min semester!! Vad har jag fördrivit tiden med då?? Jo i måndags så åkte jag och Jenny till Pema och blev fattiga!! Köpte en ny maskin till Scrapbookingen! 990kr kostade den. Har nu lagt ut den gamla på tradera!! Hoppas jag får in en del på den iaf! Sen satt vi bara och scrappade hela dagen!!

Vad har mer hänt?? HMM Jo vi har varit på Tingvalla!! Såg joddla! helgrymma men lite segt att de inte kom upp på scenen förrän det nästan var slut!! Lång väntan på det bästa!! Men jag och Johanna startade därför Dansgolvet till Prebens Pågar.. Var bara hon och jag i början sen ville ju alla självklart dansa där vi dansade. gärna i våra skor till och med!!!


Sen har vi varit på Liseberg!!!(Jag, Daniel, Sara, Sami Johanna och Brandis) Vi smugglade in Johanna i stugan.. Gick hur bra som helst hon fick till och med gratis frukost!! Vilken koll de har!! Sami var den som utnyttjade stugan mest!! Han var så bakfull att det inte blev någon karusell för honom!! Starkt jobbat!! Vi plankade även på spårvagnen!!! Ajabaja oss!!

Idag ska jag åka till Tomelilla Zoo och byta in våra fiskar!! Jag kallar mig nu mera för proffsfiskare.. Tog mig enbart 10 min att fiska upp 8 fiskar och 3 malar!!! Nu ska de bli till Kattmat!! (alltså bytas in till kattmat)

Sen ska jag til Boan och köpa MÅNGA flugfångare... Igår gick jag på flugjakt då lyckades jag fånga 20 st och ändå är huset fullt!!! jag har till och med dödat 4 flugar mitt i deras sexakt!! Illa men vilket sätt att dö på!! heheh Snacka om att ta två flugar i en smäll!! =)

Jag måste ju berätta att Jag, Sara och våra pojkar har bokat/betalt vår resa till Portugal! 5 dagar i Lissabon på 4**** hotell mitt i city. Hyrbil 10 dagar så vi kan glassa runder =) Sen blir det 6 dagar uppe i Porto!!! Ska bli nice!!! Längtar redan!! färden går den 6 augusti!!!

klart slut!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0