Förkylning på min semester!!!

Det är inte rättvist! Nu äntligen när jag är ledig så åker jag på en förkylning!! Det är Illa! Men jag ska försöka hänga I!!! Idag ska jag till Camilla och scrappa lite =) TVÅ DYGNS SCRAPPING!! Nice... Så snart kommer Marianne och hämtar mig.. Vi stannar till på vägen och köper bullar! FRULLETIME!! Sen kommer jag och Camilla åka in till Panduro och bli ännu mer fattiga! Har ju redan spenderat 1300 på denna hobbyn i veckan..Å andra sidan har jag sålt min ena maskin på tradera.. Eller snart iaf.. Budet ligger just nu för 610kr vi får se vart det slutar.. Håll tummarna.. Men å andra sidan köpte jag den för 598kr så jag har ju redan nu tjänat in de pengarna plus att jag har använt den i nästan ett år! Ingen dålig affär!!

I morgon blir det Svedala marknad skulle jag tro!!! In en snabbis iaf mellan scrappingen =)

Sen kommande vecka har både jag och Daniel semester tillsammans!! Blir mycket jobb och mycket mys!!!

Nä nu ska jag gå och snyta näsan!!!

Puss och Kram!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Maxedius

Din guide i min vardag!!!

RSS 2.0